Spørsmål og svar

Alle medisinske og kirurgiske behandlinger er forbundet med noe risiko. Dersom du opplever en komplikasjon ønsker vi gjerne å hjelpe deg. Vi ber da om at du ringer oss for å avtale en time. Dersom du får en komplikasjon du ikke tror kan vente til neste virkedag anbefaler vi at du ringer legevakten. Dette gjelder spesielt for blødninger og infeksjoner etter operative inngrep.

Vi sender som hovedregel kun informasjon til din fastlege dersom du ønsker det. Vi bruker da samme system som sykehus bruker for å informere fastlegen om besøket. Ved noen operative inngrep er det naturlig å informere fastlegen, for eksempel dersom man har fjernet en føflekk ved CALA som viser seg å være ondartet.

Legen vil gjøre en vurdering på om man må stoppe blodfortynnende for å utføre det operative inngrepet. Dersom man må stoppe blodfortynnende vil legen vurdere om nytten ved operasjonen rettferdiggjør risikoen ved å midlertidig stoppe blodfortynnende medisiner.

Nei, vi tilbyr i utgangspunktet kun de behandlingene som er listet opp på nettsiden. Kontakt oss gjerne om du ønsker at vi utvider tjenestetilbudet.

Vi har fokus på å forbedre våre tjenester og ønsker derfor gjerne tilbakemeldinger, både negative og positive. Du kan gi tilbakemelding ved å ringe oss, sende e-post, eller sende per post. Merk at helseopplysninger eller andre sensitive opplysninger ikke må sendes per e-post.

Folketrygdloven tillater sykmelding ved sykdom eller skade. Ved enkelte medisinske behandlinger kan derfor sykmelding være aktuelt. Vi vil da vurdere hvert tilfelle individuelt og sykmelde dersom det er nødvendig.

Nei, gravide eller ammende kan ikke bruke botulinum toksin.

Vi bruker Zettle som betalingsløsning og aksepterer derfor alle kort som Zettle aksepterer. Per juli 2024 var det: Visa, Mastercard, American Express, JCB, UnionPay, Diners Club, Discover, Maestro, Visa Electron og VPay.